• Werkdagen voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €49,99
  • Ontdek de nieuwe collectie
  • Al 30 jaar bijzonder in fashion
  • Afhalen in de winkel

VEELGESTELDE VRAGEN


Hoe plaats ik mijn bestelling?
Nadat je de aflever- en betaalgegevens hebt ingevuld, Controleer deze informatie goed. Je plaatst je bestelling door op BESTELLEN te klikken.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen als deze al is geplaatst. Dit betreft ook de maat, kleur en het verwijderen van een item.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.
Ik ben opzoek naar een artikel van het vorig seizoen
In onze webshop vind je de nieuwste collecties. Als je opzoek bent naar een bepaald item, raden we je aan contact op te nemen met de winkels: https://www.nextjeans.nl/winkels-openingstijden
Ik heb problemen met betalen (technische problemen)
We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice: https://www.nextjeans.nl/klantenservice
Kan ik een afwijkend afleveradres gebruiken?
Ja dat kan, in het bestelproces kan je kiezen voor een afwijkend afleveradres dit kan een opgegeven adres zijn of een afhaalpunt van PostNL.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Ja dat kan, in het bestelproces kan je kiezen voor afhalen in Appingedam. Jouw bestelling ligt de volgende werkdag klaar. Let hierbij wel op dat je de orderbevestiging bij je hebt en je ID.
Zijn er kosten aan verbonden aan het retourneren?
Indien je jouw bestelling retourneert is dit op eigen risico en kosten.

Staat jou vraag er niet bij? Onze klantenservice helpt je graag verder.